blog

שולחן שוק מתוקים כשר למהדרין – איוונטופ בר מתוקים

שולחן שוק מתוקים איוונטופ בר מתוקים

 כל אירוע משמח חייב להסתיים במשהו מתוק. הרי ברור לכולם שקינוחים הם חלק נכבד מהארוחה, ולא פחות חשובים מכל חלק אחר בה! לאירוע או לשמחה הבאה שלכם, קחו את הרעיון המתוק הזה צעד קדימה – שולחן מתוקים כשר למהדרין שיהפוך כל אירוע לחגיגה מתוקה של ממש!

בשנים האחרונות יותר ויותר לקוחות בוחרים לאירועים שלהם, במקום הקייטרינג המסורתי, שולחנות שוק. שולחן שוק משמעותו שהאוכל "מפוזר" על השולחן, אבל בצורה מזמינה ומסודרת, וכל אורח יכול להגיע לשולחן ולקחת מה שיתחשק לו מהמבחר הרחב. 

אחד היתרונות המרכזיים בבחירה בשולחן שוק הוא האפשרות ל"היכרות" – במקום חלוקה לשולחנות, כולם עומדים יחד סביב השולחן, מקשקשים ובוחרים לעצמה את המנה המנצחת. מוכר ונפוץ במיוחד שולחן שוק של אוכל ומנות עיקריות: המבורגר, פלאפל או צ'יפס, אבל לאחרונה מצטרף הטרנד של שולחנות שוק מתוקים ובר מתוקים, לקינוח או למהלך החגיגה, ששווים לא פחות…

חוגגים יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה או חתונה? שולחן שוק מתוקים הוא פיתרון נהדר לקינוח לכל אחת מהשמחות הללו, ועוד הרבה. שולחן שוק מתוקים ובר מתוקים כשר מושקע ומרהיב ישאיר את האורחים שלכם עם פה פתוח, והילדים לא יפסיקו לדבר עליו הרבה אחרי שהאירוע יסתיים!

אז מה מכיל שולחן שוק מתוק ובר מתוק כשר? באופן עקרוני, ניתן להכניס לשולחן כזה כל סוג של קינוח, מאפה או ממתק שאתם או הילדים שלכם אוהבים. אתם תגידו לנו מה ישמח את בעל השמחה ואת חבריו, ואנחנו נדאג לעיצוב ולהרים את השולחן היפה והמתוק ביותר! שולחן שוק מתוק כשר יכול להכיל סוכריות שונות, עוגות, עוגיות, פרלינים, ופטיפורים יוקרתיים, ושוקולדים מסוגים שונים, גלידות בטעמים ועוד…

טרם הזמנת שולחן מתוקים, חשבו מה הצרכים שלכם – לכמה אורחים מיועד השולחן, מה הגיל שלהם, כיצד תרצו לקשט את השולחן, איזה סוג של מתוקים תרצו וכו'. בנוסף, וודאו אם כלל המתוקים מגיעים במחיר שנקבע מול בעל העסק, ואם ניתן להוסיף עוגה מקושטת בעיצוב אישי או קישוטים שונים.

שולחן שוק מתוקים מחיר משתלם לבר מתוקים איוונטופ

כאמור, כשמדובר בשולחן שוק של מתוקים השמיים הם הגבול! וכל דבר מתוק שתוכלו לחשוב עליו לחלוטין יוכל להיות חלק מהשולחן שלכם. כמובן ששולחן המיועד לילדים יראה מעט שונה ויכיל ממתקים אחרים משולחן המיועד למבוגרים. 

ובאשר למחיר, טווח המחירים של שולחנות השוק המתוקים הינו מאוד רחב ומשתנה בהתאם למה שתרצו להניח על השולחן. שולחן שוק מתוק כשר פשוט יחסית ועם מעט ממתקים יעלה פחות משולחן ארוך, רחב ידיים, עם המון מתוקים מכל הסוגים. שילוב של מאפים מסוגים שונים או קינוחים שהינם "מורכבים" יותר ישפיע באופן טבעי על המחיר שייגבה בעבור השולחן. עבור שולחן שוק מתוקים מחיר משתנה, והכל תלוי בבחירות שלכם.

אנחנו מציעים מגוון רחב של מאפים, קינוחים וממתקים כשרים שניתן לקשט בצורה מרהיבה על שולחן שוק מתוקים כשר למהדרין. כלל המוצרים בהם נשתמש כמובן כשרים למהדרין, כך שגם המקפידים מביניכם יוכלו לקבל את השירות הטוב והטעים ביותר עבור השמחה שלכם, והאורחים יוכלו לטעום ולהנות מכל סוגי המאכלים שיוצבו על השולחנות.

שולחן שוק מתוקים ובר מתוקים בקונספט מיוחד

הילד או הילדה שלכם חוגגים יום הולדת, וחולמים לארגן מסיבה בקונספט מסוים? זה יכול להיות מסיבה בנושא דמות מצוירת, נסיך מהאגדות או פשוט מסיבה בצבע מסוים. שולחן הקינוחים שיוצב בחגיגה יכול בקלות להוסיף לרעיון המרכזי ולאווירה ולהיות חלק מהנושא של יום ההולדת!

למשל, שולחן שוק מתוקים ורוד הינו אופציה נהדרת עבור חגיגה שכולה צבועה בורוד, והוא פופולרי מאוד בשנים האחרונות. על שולחן כזה יכולים להיות מונחים, בצורה מעוצבת כמובן, המון ממתקים, מאפים וקינוחים בגווני ורוד: החל בסוכריות שוקולד ורודות, ממתקי גומי ורודים, עוגיות או מקרונים ורודים, וכמובן עוגה מקושטת בוורוד.ופטיפורים ופרלינם בוורוד. גם הקישוטים שאינם אכילים ויונחו מסביב לכל החגיגה הזו יתאימו לצבע הנבחר. האורחים יהיו המומים מהיופי והחוגגים לא פחות.

כמובן שכיום קיימים שולחנות שוק ממותגים, בהתאם לדמויות או לשחקנים שהילדים שלכם אוהבים. גיבורי על, נסיכות או חיות מתוכניות טלוויזיה הן רק חלק קטן מהאפשרויות הבלתי נגמרות. כיום יש לא מעט ממתקים, סוכריות, קישוטים ואביזרים שיתאימו לחגיגת יום הולדת בנושא הדמויות המצוירות. עוד רעיון נחמד שהילד או הילדה שלכם בטוח יאהבו!

אפשרות נוספת ונפוצה בשנים האחרונות הינה שולחן שוק ובר מתוקים ממותג לפי עיצוב שבעלי השמחה יבחרו בעצמם. זה יכול להיות שם הילד או הילדה או כל דוגמה אחרת שתבחרו. ניתן למתג כל דבר שתבחרו להניח על השולחן – את המפה, הכוסות והצלחות, ואפילו את הממתקים עצמם. כך תוכלו להבטיח שולחן שוק חגיגי ומקושט, שמתאים בדיוק לאירוע שלכם.

כאמור, אלו רעיונות המתאימים לחגיגות המיועדות לילדים. ואולם, גם למבוגרים מגיע לשמוח ולחגוג! אפשרויות המתאימות יותר למבוגרים הם בחירה בקונספט של מאפים וקינוחים ופחות סוכריות וממתקים. אפשרות אחרת היא שילוב עם פירות חתוכים או מגשי פירות – הרי כולם, בכל הגילאים, ייהנו מפירות מתוקים לקינוח. ועם זאת, העובדה שהאירוע למבוגרים לא אומרת שהשולחן לא יכול להיות צבעוני! אנו מציעים גם שולחנות צבעוניים ומסבירי פנים שיתאימו לקהל המבוגר.

מעבר לעיצוב ולנושא האירוע, חשוב לנו להתאים את הממתקים והאוכל שאנו מציעים לחוגגים או לאורחיהם. לכן, אנו עורכים התאמות במקרה הצורך בהתאם לאורחים המוזמנים לאירוע. עדכנו אותו טרם האירוע בצרכי האורחים והמגבלות שלהם ונעשה ככל שביכולתנו לוודא שכל אורח שמגיע לחגיגה יוכל למצוא מה לאכול וייהנה מהקינוח.

טעם ועיצוב ללא פשרות לחגיגה המושלמת

כמובן שמעבר לטעם המצוין של הקינוחים, המאפים והממתקים השונים, חלק גדול ונכבד מהגיגה או השמחה אליה תזמינו את שולחן המתוקים שלכם הוא העיצוב. עיצוב החגיגה, כמו גם עיצוב השולחן המיוחד, הוא הדבר הראשון שהאורחים שלכם יראו כשיגיעו למקום האירוע, ולכן עליו להיות מזמין פנים, אסתטי, נקי ויפה. 

צוות המומחים שלנו מיומן בסידור והכנת שולחנות קינוחים מתוקים שמעבר לטעם הנהדר, הם גם יפים ומזמינים. לכן, מעבר לממתקים והקינוחים עצמם שיהיו מסודרים על השולחן, נוכל להציב מסביבו גם קישוטים מסוגים שונים: נצנצים, בלונים, מפה, סכו"ם ומפיות בהתאם לעיצוב שייבחר לאירוע ועוד. לאנשי המקצוע שלנו אינספור רעיונות על מנת להרכיב לכם את השולחן המושלם.

קייטרינג איוונטופ מציע לכם קייטרינג כשר למהדרין לכל אירוע ושמחה לפי רצונכם: אנו מציעים ארוחות ראשונות, עיקריות, או כיבוד לפי קטגוריות שונות. אנו שמים דגש רב על איכות המנות ומטיחים כיבוד ברמה גבוהה, ובנראות יוצאת דופן. בנוסף, אנו מציעים שולחנות שוק מתוקים כקינוח שיסיים כל ארוחה או חגיגה בצורה הטובה ביותר. 

עיצוב השולחנות הינו תחום ההתמחות שלנו, ואנשי המקצוע שלנו יעשו ככל שביכולתם כדי שהאורחים שלכם יהנו מהאוכל הנהדר ומהעיצוב המושקע! חוגגים יום הולדת, חתונה, בר מצווה או בת מצווה, ברית או בריתה או כל אירוע אחר שתרצו לציין בצורה החגיגית ביותר? צרו קשר עם קייטרינג איוונטופ עוד היום והבטיחו לעצמכם חגיגה שלא תשכחו, וקינוחים שהאורחים שלכם ידברו עליהם עוד הרבה אחר כך… 

כל המוצרים של הבר מתוקים הם בהכשר הבד"ץ העדה החרדית.

הפקת אירועים בירושלים

קייטרינג חלבי כשר למהדרין

קייטרינג חלבי כשר למהדרין

מחפשים להזמין קייטרינג בד"צ העדה החרדית? עורכים אירוע משפחתי גדול ועוד לא מצאתם קייטרינג ברמה שתספק אתכם? מעוניינים להזמין מנות יוקרתיות לאירוע הבוטיק שאתם עורכים? קייטרינג איוונטופ הוא הקייטרינג המושלם עבורכם! עם שפע של מנות מגוונות וטעימות, ועם צוות מלצרים אדיב ונעים, אנו נדאג להפוך את האירוע שלכם לחוויה מיוחדת שלא תישכח.

קרא עוד »
הפקת אירועים בירושלים

פינגר פוד מלוח כשר למהדרין

פינגר פוד מלוח כשר למהדרין

בכל הנוגע לקייטרינג לאירועים, דבר אחד בטוח – פינגר פוד מלוח משאיר אצל האורחים שלכם טעם של עוד! בין אם אתם מארחים מפגש עסקי, קבלת פנים לחתונה, מסיבת יום הולדת, בר או בת מצווה או כל אירוע מיוחד, פינגר פוד מלוח יכול להרים את האירוע שלכם לשלב הבא – מנות נגיסה אלה לא רק מעוררות את בלוטות הטעם, אלא גם מציעות אופציה קולינרית מגוונת וקלילה.

קרא עוד »
הפקת אירועים בירושלים

הפקת אירועים

הפקת אירועים

רוצים לארגן מפגש משפחתי? הבר מצווה של הבן מתקרבת ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל? מעוניינים להרים אירוע הוקרה לעובדים ולאנשי הצוות שלכם? אנחנו באיוונטופ מספקים שירותי הפקת אירועים פרטיים, ואצלנו תמצאו מעטפת ליווי וייעוץ מושלמת אשר תלווה אתכם לכל אורך התהליך.

קרא עוד »
קייטרינג בוטיק כשר למהדרין

קייטרינג בוטיק כשר למהדרין

קייטרינג בוטיק כשר למהדרין

קייטרינג eventop מספק שירותי קייטרינג בוטיק ייחודיים, הכוללים חבילה קולינרית מושלמת העוטפת את האירוע שלכם, ויוצרת אווירה ייחודית ומכובדת אשר תלווה את המוזמנים עוד שנים רבות קדימה. אנחנו באיוונטופ יודעים שארוחה משותפת היא דרך מצוינת לחבר לבבות וליצור קשרי ידידות משמעותיים בין היושבים, ולכן חשוב לנו לספק מנות קייטרינג איכותיות ושירות מעולה בכל אירוע באשר הוא.

קרא עוד »
קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין

קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין

קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין

חוגגים אירוע משפחתי גדול? מחפשים קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין ברמה הגבוהה ביותר? רוצים ליצור אירוע גדול ברמה קולינרית מושלמת? קייטרינג איוונטופ הוא הפתרון המושלם עבורכם – קייטרינג יוקרתי איכותי ומגוון, ההופך כל אירוע לאירוע מושקע ומיוחד.

קרא עוד »

usיcontact

contact us

צרו קשר לארוע
מושלם בשבילכם

דילוג לתוכן