blog

קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין

קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין
אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין, עם אוכל טעים, איכותי ועם טעם עם שירות יוקרתי – הגעתם למקום הנכון. קייטרינג איוונטופ, הוא קייטרינג שהוקם מתוך ערכים של אהבת אדם, ורצון לשתף עם כמה שיותר אנשים את האוכל המיוחד שלנו – במחירים נוחים לכל כיס. אצלנו, כל תפריט מורכב בשיתוף פעולה ותיאום מוחלטים עם הלקוח, באופן שיבטיח שכמה שיותר אנשים באירוע יהיו מרוצים ומסופקים מהאוכל. כל שתצטרכו הוא לתאם איתנו מראש כמה מנות תצטרכו, לסגור את מספר המנות שיקבל כל סועד, לבחור את המנות המסוימות שיוגשו ועוד מספר תיאומים קטנים – ולאחר מכן, תוכלו להיות שקטים ורגועים לגמרי בכל הנוגע לאוכל באירוע שלכם. מבחינת הכשרות, הקייטרינג בהשגחת קייטרינג בד”ץ העדה החרדית.

קייטרינג בשרי

אירועים משפחתיים ומפגשים חברתיים מסוימים, בייחוד כשמדובר במאורע מרגש ולא רגיל, הם זמנים שלעיתים קרובות מחכים להם ממש בקוצר רוח. זה יכול להיות שבת בר מצווה לבן, ברית מילה, או לחילופין גם אירוע השקה של ספר או איחוד מרגש של קבוצת חברים. בכל אחד מהאירועים הללו, הציפיה והשמחה לקראת האירוע הן מרקיעות שחקים, ועוד רגע יגיעו כולם לשמוע ולהתרגש ביחד.

 

קשיים באירועים ומפגשים ביחס לאוכל

אך לצד כל אירוע או מפגש כזה, עומד גם הפן הטכני והארגוני, שלעיתים טומן בחובו לא מעט סיבוכים וקשיים. אחד מהתחומים הללו, הוא עניין האוכל והכיבוד. בין אם האוכל הוא מהותי כחלק מהשמחה והאירוע ובין אם לא, אין חולק על כך שיש להקדיש לעניין זה מחשבה רבה.

ככל שקבוצה גדולה יותר, כך הבקשות האישיות והצרכים האישיים של חברי הקבוצה גדלים, וקיים צורך או רצון להתחשב בהם לעניין המאכלים המוגשים. מגוון אנושי זה, בייחוד כשהוא מגיע מאנשים הקרובים לבעלי האירוע או השמחה, מצריך התחשבות שקשה מאוד לתפעול.

יתרה מזאת, פעמים רבות בעלי השמחה עסוקים כל כך בתוכן המפגש ובחלקים האומנותיים שבו. כך, אם זה סעודת בר מצווה או ברית, עיקר ההתעסקות של הורי הילד הינה בהכנת הילד למעמד במקרה של בר מצווה.

 

פתרון אפשרי – חלוקת אוכל

כדי להתמודד עם מגוון הקשיים הללו, ישנם אירועים שבהם מתבצעת חלוקה של האוכל בין כלל האורחים והמשתתפים. אדם אחד או יותר יהיו אחראים על תכלול וחלוקת המאכלים בין כל חברי הקבוצה, וכל אדם או כל משפחה יהיו אחראיים על תבשיל או תחום אחר.

גם ביחס לפתרון זה, שלכאורה מסיר מעל בעלי האירוע מעט דאגה, ניתן למנות כמה חסרונות עיקריים.

ראשית, כשהאוכל מגיע ממספר כה גדול של מטבחים, קשה מאוד לדעת ולזכור מהיכן הגיע כל תבשיל, מה בדיוק הוא מכיל וכיצד התבצעה הכנתו. ערפל זה, מקשה על אלו שמידע זה חשוב ומהותי עבורם, כגון רגישים או אלרגיים למאכלים מסוימים, וכן שומרי כשרות – שלא יכולים להיות בטוחים האם המאכל התבשל כהלכה, עם מוצרים כשרים ובכלים כשרים.

שנית, גם כאשר מחלקים את האוכל בין כלל המשתתפים, קיים צורך באדם אחד שיביט על התמונה המלאה של הארגון ממבט על. עליו לוודא שכל האוכל והשתייה שנדרשים לאירוע אכן צפוי להגיע, ושאין חוסרים שיפגעו במאורע ברגע האמת.

גם מבחינת הכמויות, כאשר אדם מתבקש להביא מאכל מסוים, לעיתים קשה להעריך כמה בדיוק נדרש ממנו להביא. לדוגמא, אדם שהתבקש להביא עוגה, סביר להניח שגודלה בפועל יהיה די דומה לזו של עוגה ממוצעת. אך מי ששובץ להביא אורז, עלול להתקשות בחישוב הכמות שמצופה ממנו להביא.

אם כן, מלבד אפשרות זו, ישנה אפשרות נוספת הפותרת את כל הקשיים והבעיות שהעלנו עד כה. כנראה שאתם יכולים כבר לנחש, מדובר למעשה בקייטרינג בוטיק.

 

קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין – הגיעו בראש שקט

הזמנת חברת קייטרינג היא דרך נפלאה להנות מהאירוע באופן השלם ביותר. במקום לעמול ימים שלמים לפני על הכנת האוכל, או לתאם בין אנשים רבים על מה כל אחד אחראי – פשוט מביאים קייטרינג בשרי בירושלים עשיר שיפתור לכם את כל הבעיות.

אצלנו, תוכלו להנות ממגוון אדיר של אפשרויות בחירה, בכל אחת מהמנות: סלטי פתיחה, מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים. עם מגוון כה גדול הן של האפשרויות והן של המנות שניתן לבחור, אפשר להיות רגועים ובטוחים שכמעט כולם ימצאו מה לאכול.

קייטרינג איכותי ניתן לגוון ומאפשר גם לאותן קבוצות עם מגבלות או העדפות באוכל, לברר בקלות רבה האם ביכולתם או ברצונם לאכול ממאכל מסוים.

קייטרינג יוקרתי עשוי בהחלט לפתור את רוב גדול של השאלות והבעיות, שכן דיני הכשרות בבשר הם המורכבים והמסועפים ביותר. אם כן, על ידי הזמנת אוכל מחברת קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין, ניתן לוודא שהאורחים לא יהיו מנועים מלטעום מאוכל הטעים, ולא יעלה בליבם שום ספק.

מבחינת חישוב כמויות האוכל, שבפתרונות שהעלנו לעיל הדבר יצר ספקות, במידה שתבחרו להזמין קייטרינג בשרי לאירוע, שאלה זו לא תהווה בעיה כלל. חברות הקייטרינג מנוסות בחישוב כמויות האוכל הנצרכות לכל אירוע, תוך סיפוק כמויות גדולות יותר מהנדרש כדי למנוע מצבי חוסר מביכים.

 

אנחנו צריכים כמות מנות גדולה. האם זה עדיין משתלם?

שאלת הכדאיות, מעסיקה בצדק אנשים רבים המתלבטים האם להזמין קייטרינג או להסתדר באחד מהפתרונות האחרים. ייתכן בהחלט, שלשני אנשים שונים ישתלם יותר לבחור באפשרות שונות, אך מומלץ לוודא שמכניסים לסל השיקולים את כלל המשתנים והגורמים המשפיעים.

במידה שתבחרו להכין ולארגן את כל צרכי הסעודה בעצמכם, בין אם מדובר בבישול ואפייה לבדכם או עם עוזרים, ובין אם מדובר בקנייה של כלל המצרכים המוכנים – חשוב לזכור שארגונים אלו יארכו משך זמן בלתי מבוטל. בנסיבות אלו ובנסיבות דומות, אנשים רבים יעדיפו לבחור בחברת קייטרינג כדי לקבל את התוצר הסופי בצורה מושלמת.

עבור אנשים רבים, זמן זה בהחלט שווה כסף,  שבצירוף עם עלות חומרי הגלם, כשרויות מיוחדות ובקשות אישיות נוספות, יגיע כבר לסכום גדול מאוד. כמו כן, עלות חומרי הגלם לצרכנים פרטיים, גבוהה יותר באופן משמעותי מזו של חברות ומטבחים גדולים, כך שגם מבחינה זו, לא בטוח שיהיה יותר משתלם לבשל את כל האוכל בצורה עצמאית, מאשר להזמין קייטרינג.

 

כמה עולה קייטרינג בשרי כשר למהדרין?

באופן כללי, העלות הכוללת של קייטרינג בשרי נקבעת על ידי פרמטרים רבים, כגון איכות הבשר והכשרות שלו קייטרינג בד”ץ העדה החרדית, מספר המנות שיוגשו לכל סועד, כמות המוזמנים, בקשות מיוחדות ופרטניות, ועוד..

 

קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין

אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין, עם אוכל טעים, איכותי ועם טעם עם שירות יוקרתי – הגעתם למקום הנכון. קייטרינג איוונטופ, הוא קייטרינג שהוקם מתוך ערכים של כיבוד הדדי, ורצון לשתף עם כמה שיותר אנשים את האוכל המיוחד שלנו – במחירים נוחים לכל כיס.

אצלנו, כל תפריט מורכב בשיתוף פעולה ותיאום מוחלטים עם הלקוח, באופן שיבטיח שכמה שיותר אנשים באירוע יהיו מרוצים ומסופקים מהאוכל. כל שתצטרכו הוא לתאם איתנו מראש כמה מנות תצטרכו, לסגור את מספר המנות שיקבל כל סועד, לבחור את המנות המסוימות שיוגשו ועוד מספר תיאומים קטנים – ולאחר מכן, תוכלו להיות שקטים ורגועים לגמרי בכל הנוגע לאוכל באירוע שלכם.

מבחינת הכשרות, הקייטרינג בהשגחת קייטרינג בד”ץ העדה החרדית.

הפקת אירועים בירושלים

קייטרינג חלבי כשר למהדרין

קייטרינג חלבי כשר למהדרין

מחפשים להזמין קייטרינג בד"צ העדה החרדית? עורכים אירוע משפחתי גדול ועוד לא מצאתם קייטרינג ברמה שתספק אתכם? מעוניינים להזמין מנות יוקרתיות לאירוע הבוטיק שאתם עורכים? קייטרינג איוונטופ הוא הקייטרינג המושלם עבורכם! עם שפע של מנות מגוונות וטעימות, ועם צוות מלצרים אדיב ונעים, אנו נדאג להפוך את האירוע שלכם לחוויה מיוחדת שלא תישכח.

קרא עוד »
הפקת אירועים בירושלים

פינגר פוד מלוח כשר למהדרין

פינגר פוד מלוח כשר למהדרין

בכל הנוגע לקייטרינג לאירועים, דבר אחד בטוח – פינגר פוד מלוח משאיר אצל האורחים שלכם טעם של עוד! בין אם אתם מארחים מפגש עסקי, קבלת פנים לחתונה, מסיבת יום הולדת, בר או בת מצווה או כל אירוע מיוחד, פינגר פוד מלוח יכול להרים את האירוע שלכם לשלב הבא – מנות נגיסה אלה לא רק מעוררות את בלוטות הטעם, אלא גם מציעות אופציה קולינרית מגוונת וקלילה.

קרא עוד »
הפקת אירועים בירושלים

הפקת אירועים

הפקת אירועים

רוצים לארגן מפגש משפחתי? הבר מצווה של הבן מתקרבת ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל? מעוניינים להרים אירוע הוקרה לעובדים ולאנשי הצוות שלכם? אנחנו באיוונטופ מספקים שירותי הפקת אירועים פרטיים, ואצלנו תמצאו מעטפת ליווי וייעוץ מושלמת אשר תלווה אתכם לכל אורך התהליך.

קרא עוד »
קייטרינג בוטיק כשר למהדרין

קייטרינג בוטיק כשר למהדרין

קייטרינג בוטיק כשר למהדרין

קייטרינג eventop מספק שירותי קייטרינג בוטיק ייחודיים, הכוללים חבילה קולינרית מושלמת העוטפת את האירוע שלכם, ויוצרת אווירה ייחודית ומכובדת אשר תלווה את המוזמנים עוד שנים רבות קדימה. אנחנו באיוונטופ יודעים שארוחה משותפת היא דרך מצוינת לחבר לבבות וליצור קשרי ידידות משמעותיים בין היושבים, ולכן חשוב לנו לספק מנות קייטרינג איכותיות ושירות מעולה בכל אירוע באשר הוא.

קרא עוד »
קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין

קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין

קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין

חוגגים אירוע משפחתי גדול? מחפשים קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין ברמה הגבוהה ביותר? רוצים ליצור אירוע גדול ברמה קולינרית מושלמת? קייטרינג איוונטופ הוא הפתרון המושלם עבורכם – קייטרינג יוקרתי איכותי ומגוון, ההופך כל אירוע לאירוע מושקע ומיוחד.

קרא עוד »

usיcontact

contact us

צרו קשר לארוע
מושלם בשבילכם

דילוג לתוכן